גברים ישאלים

יום ראשון, 4 באוקטובר 2015

המלצת הקוראים


אז הפעם שגיא שלח לי המלצה על מוצר שרובנו משתמשים וממולץ לכולם בעת העשיית סקס וזה קונדומים.
אבל לא סתם קונדומים, קונדומים מנוקדים. שגיא כתב לי: "התחושה קצת מוזרה אבל חיובית" בנוסף הוסיף שהקונדומים האלו מיועדים לנשים בעיקרון אך הוא הצליח להפיק מזה תועלת גם בתור גבר אל גבר "נותן סוג של תחושה של עוד...".
את הקונדומים הוא קנה באיבי. 




לכן הפעם שגיא המליץ ואני מפרסם קונדומים מנוקדים או בשמם:

Orgasm Latex Condoms Dotted

שגיא גם סיפר לי שהקונדומים האלו הם ממש זולים והאיכות שלהם מצויינת וגם את המשלוח שלו הוא הצליח להשיג בחינם (במחיר של 6 ש"ח והוא גם מצא במחירים של 2 ש"ח+ משלוח בחינם).

ובנוסף ישנם כמה סוגים של קופסאות של קונדומים מנוקדים ויכולים אפילו למצוא קופסאות שיש בהן מיקס של קונדומים.

אז נודה לך גם הפעם שגיא על ההמלצה שלך.

 

 

התמונות הן להמחשה בלבד ובנוסף תזהרו מחיקויים תבדקו תמיד את המשתמש שממנו אתם קונים (אם הוא מוכר מומלץ באתר).

 

אם בא לכם גם להמליץ על מוצר מסויים תשלחו לי למייל את שם המוצר מאיפה הישגתם אותו כמה עלה ואם אתם ממליצים אליו לקוראים או שלא!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...